Application Support Specialist

Full time • Hybrid • Budapest

JELENTKEZEM

Csak pár kattintásra vagy karriered következő pontjától.

Jelentkezésed követően a pozícióval kapcsolatban munkatársunk hamarosan felveszi veled a kapcsolatot.

Csatlakozz hozzánk application support specialist-ként, hiszen kiemelkedő fizetéssel, teljesítményalapú 13. havi bónusszal, SZÉP kártyával és hibrid munkarenddel támogatunk, hogy hosszú távon fejlődhess és sikeres karriert építhess nálunk.

Cégünk változatos és kihívásokkal teli projekteken dolgozik, amelyekben helyi és nemzetközi együttműködések egyaránt szerepet kapnak. Legyen szó nagyvállalati rendszerek fejlesztéséről vagy innovatív technológiai megoldásokról, nálunk mindig izgalmas feladatok várnak. Szakmai fejlődésedet kiemelten támogatjuk, miközben egy dinamikus, inspiráló környezetben dolgozhatsz, ahol valódi értéket teremtve.

A munkakör célja:

Az Application Support terület célja, hogy ügyfeleink és partnereink kulcsfelhasználói számára

biztosítsa az alkalmazások zavartalan működését az éles üzembe állítást követően. A terület támogatást nyújt a felmerülő problémák gyors megoldásában, valamint új üzleti igények felmérésében és koordinálásában.

Kulcsfeladatok és felelősségek, beleértve a döntési felelősséget is:

Ügyfelek/Partnerek számára nyújtott megoldások ismerete

  • Felelőssége az adott partner számára nyújtott termék és a hozzákapcsolódó üzleti terület részletes ismerete

Kapcsolattartás az ügyfelekkel:

  • Fogadja az ügyfelek bejelentéseit ticketing rendszeren vagy telefonon keresztül.
  • A megoldási folyamat alatt az ügyfeleket folyamatosan tájékoztatja, a megfelelő ügyfélélmény elérésért.
  • A szükséges információkat beszerzi az ügyfelektől, ennek elmaradása esetén emlékezteti és segíti az ügyfelet.


Probléma, igény megoldása:

  • A beérkezett problémát vagy igényt részletesen dokumentálja a ticketing rendszerben.
  • A probléma elemzése során törekszik a gyökér ok megtalálására.
  • A jelenséget megpróbálja reprodukálni teszt rendszerben, majd dokumentálja a lépéseket.
  • Ha elérhető kikeresi a hibához köthető naplóbejegyzéseket és csatolja a ticketing rendszerbe.
  • Amennyiben lehetséges kerülő megoldást dolgoz ki, a probléma mielőbbi elhárítása végett.
  • Amennyiben a probléma nem oldható meg az Application Support keretein belül, bevonja a megoldásba a DC és tech kollégákat.
  • Az egyes problémák megoldása során felelős az SLA-ban vállalt minőségi paraméterek betartásáért.
  • Amennyiben kockázatot észlel az SLA-ban vállalt minőségi paraméterek betartásában, az jelzi felettese felé.
  • Új igények megvalósításának koordinálása a fejlesztő csapattal.


Application support működésének kialakítása:

  • Az egyes megoldott problémák alapján folyamatosan bővíti a termékhez kapcsolódó tudásbázist.
  • Részt vesz az Application Support működésének kialakításában, a használt eszközök kiválasztásában és testre szabásában, valamint működési leírásokat készít.


Kollégák fejlesztése

  • Munkája során az ASH értékrendjében megfogalmazott, konstruktív visszajelzésekkel segíti a munkatársai fejlődését.
  • Amennyiben tapasztalatban alacsonyabb szinten álló Application Support kollégával dolgozik
  • együtt úgy segíti annak fejlődését, megosztja vele tapasztalatait és támogatja a céljai elérését.

Te vagy az ideális jelölt ha...

  • Tapasztalat service desk munkakörben
  • Kiváló kommunikációs készség mind szóban mind írásban
  • Empatikus és megnyugtató ügyfélkezelés
  • Magasfokú problémamegoldó képesség
  • Kreativitás és jó kombinációs készség
  • Nyitottság a megszokásoktól eltérő megoldások, szemléletmódok irányába
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • Microsoft office alkalmazások ismerete
  • Fejlesztési ciklusok, verziókezelés, hibajegykezelés, build és release folyamatok ismerete

Amit kínálunk..

Kimagasló juttatási csomag

Teljesítményalapú 13. havi bónusz, SZÉP kártya, prémium egészségcsomag (szűrővizsgálatok és járóbeteg-ellátás), valamint év végi ajándékcsomag, mert a munkád értéket teremt – és ezt elismerjük!

Rugalmas munkavégzés

Hibrid munkavégzés (2 nap iroda, 3 nap home office) a munka és magánélet egyensúlyának támogatására.

Fejlődési és hosszútávú karrierlehetőség

Mentorálás tapasztalt kollégáktól, modern technológiák és módszertanok alkalmazása, hosszú távú szakmai kihívások, valamint változatos, akár nemzetközi projektek.

Szakmai és közösségi programok

Negyedéves szakmai napok, csapatépítők, közösségi étkezések és programok.

Modern iroda és kényelmi szolgáltatások

Ingyenes parkolás, irodai mini konditerem és zuhanyzó a mindennapi kényelem érdekében.

Támogató csapat és stabil háttér

Barátságos, összetartó csapat egy biztos hátterű vállalatnál, ahol a csapatkohézió és a szakmai kihívások kéz a kézben járnak.

JELENTKEZEM

Csak pár kattintásra vagy karriered következő pontjától.

Jelentkezésed követően a pozícióval kapcsolatban munkatársunk hamarosan felveszi veled a kapcsolatot.

Kapcsolat

Kollégáinkkal készen állunk arra, hogy informatikai igényeikre Önökkel közösen találjuk meg a legjobb megoldást. Keressen bennünket bizalommal, együtt biztosan sikerre visszük bármely egyedi elképzelését!

info@ashszoftverhaz.hu

1117 Budapest Budafoki út 97.